2012. március 29., csütörtök

Paris Memories, Cantere szemfesték - TESZT

A héten beugrottunk barátnőmmel egy százforintos boltba és gondoltam megosztom veletek milyen szemfestékeket sikerült beszereznem. Tudni kell rólam, hogy nagyon odavagyok a natúr és föld színekért, ezért is ezekre a festékekre esett a választásom.
Még sosem próbáltam ezeket a márkákat úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogy teljesítenek. Vásároltam 2 db  Paris Memories 4- es szemhéjfestéket 19, 20-as árnyaltban, valamint egy Cantare mono szemfestéket amin nem látom, hogy lenne színkód, de ilyen bézses pezsgős árnyalta van.
(A 4-es szemfestékek ára 300ft/db, a mono pedig 190ft volt.)



A tovább után pedig a tesztet láthatjátok...



A csomagolása egyszerű műanyag mindegyiknek, jól záródik, semmi baj nincs vele (ennyi pénzért sztem teljesen jó). A 4-esekhez mint látjátok adnak applikátort, én személy szerint sosem használom ezeket.
A mono 6 g-os, a másik kettő 8-8g. Kicsit porozódnak, de ha odafigyelünk hogyan nyúlunk bele akkor ez minimalizálható. Őszintén nem vártam tőlük nagy teljesítményt, de kellemeset csalódtam. Nagyon szépek a színek felkenve is ill. nagyon jól pigmentáltak sztem. Nagyon elégedett vagyok velük, már el is képzeltem pár sminket velük :)
A képek minimális alappal készültek, természetes fényben, vaku nélkül.

Most pedig jöjjenek a képek...



 A mono szemfesték színe a következő 4-essel együtt lett felkenve így egy képre kerültek.


19-es árnyalat


Jobbról az első a mono szemfesték színe.
 
20-as árnyalat





Összességében sztem abszolút megérte az árát, ha elfogynak biztosan újravásárolnám. Nagyon tetszettek.




Nektek van ilyen szemfestéketek?




2 megjegyzés:

  1. A 20-as paletta színei gyönyörűek, lehet én is beszerzek belőle egyet :)

    VálaszTörlés
  2. Ugye ugye :)ennyi pénzért nagyon megéri :)

    VálaszTörlés