2012. február 12., vasárnap

Szemöldökformázás

Az arcunk egyik igen meghatározó része a szemöldökünk, mely keretet ad az arcnak. Nagyon fontos, hogy jól karban legyen tartva, mert ha keszekusza, túl vastag, akkor az bizony elég feltűnő lehet.
Rengeteg féle szemöldököt látni manapság, vannak akik vastagabbra hagyják vannak akik túl szedik vagy éppen tetováltatják . Mindenki a saját ízlése szerint alakítja, de persze nem mindenki találja el azt ami jól is áll neki.

Íme néhány szemöldökforma, erről nem írnék részletesebben hisz már ezt is annyian kitárgyalták előttem:)
szemöldökformák
Előtte megmutatom az én egyik kedvenc külföldi közszereplőmet. Lauren Conrad-ot aki egy gyönyörű nő, plusz a szemöldöke is igencsak szép :)


Lauren Conrad

Most pedig bemutatom nektek, én hogyan szoktam a szemöldökömet karbantartani.

Szükségünk lesz egy szemöldökcsipeszre, kisollóra, szemöldökceruzára vagy porra szemöldök fésűre. Először is eltávolítok minden szennyeződést a szemöldökömről, majd megnézem hol kell kezdődnie, végződnie és hol lesz a legmagasabb pontja. Segítségül hoztam egy képet ennek megállapításához.



A: Hol kezdődik a szemöldök, amit úgy határozunk meg, hogy fogunk egy ceruzát vagy hurkapálcikát és ahogy a képen is látszik, összekötjük az orrunk külső részét a belső szemzuggal. Ami a vonalon kívül esik azokat a szálakat kiszedjük.
B: Hol végződik a szemöldökünk, fogjuk a ceruzánkat, majd összekötjük az orrunkat és a szemünk külső sarkát. Ami a vonalon kívülre esik szintén kiszedjük.
C: Szemöldökünk legmagasabb pontját, az orrunk és az írisz külső vonala által közbezárt szög jelöli majd.

Én egy fehér ceruza segítségével vonalat húztam a pontok megjelölésére. Bár ezt manapság már elszoktam hagyni, mivel már megvan a végleges szemöldökformám és tisztában vagyok vele hogyan is kell kinéznie:)

 a szemöldököm formázás előtt

Miután megjelöltem a lényeges pontokat, kiszedem a kiálló szálakat. Majd egy kefe segítségével (ami lehet egy már nem használt, de kitisztított szempillaspirál keféje vagy esetemben a Catrice szemöldökceruzáján lévő kefe) felfele fésülöm a szálakat és amik kilógnak, azokat egy kis olló segítségével levágom. Ugyanezt megcsinálom lefelé.

formázás után

 Majd ha ezzel készen vagyunk nincs más dolgunk mint összekötni a pontokat és megrajzolni a szemöldökünket. Itt még lehet korrigálni ha még van kiálló száll azokat szedjük ki. Én az Essence szemöldökceruzáját használtam.

szemöldökceruzával  meg rajzalom
 Utolsó simításként még átmegyek rajta egy világos barna szemháj porral egy ferde lapos ecset segítségével.

Íme a végeredmény

Találtam a neten egy képsorozatot amit Lauren csinált a szemöldökformázás bemutatására:



Valamint egy videó ha még több segítség kellene hozzá:
http://videa.hu/videok/emberek-vlogok/hogyan-legyek-jo-no-szemoldok-formazas-otthoni-praktika-L01x8x6Z8nsjwf0f


Ti már kialakítottátok a végleges szemöldökformátokat?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése