2012. február 28., kedd

Inspiráció a hétre 1.

Már a blog megalapítása óta tervezem, hogy lesz ilyen post, de miután megláttam hogy nem vagyok egyedül eme ötletemmel, kicsit elment a kedvem tőle. Az a baj hogy mindig támad egy jó ötletem .... hmmm erről meg erről kéne írni és mikor megnézem az általam kedvelt blogokat, meglátom hogy épp a napokban jöttek ki vmi hasonlóval és nem szeretném azt hogy "utánozós" legyek, ahogy egy kisgyerek mondaná :)
De mostanra rá kellett jöttem, hogy ez ellen nem sokat tehetek hiszen egy nagy témában írunk sokan és óhatatlan, hogy legyenek hasonló postok.
A lényeg pedig a hasonlón van, nem ugyanolyan :) Persze, remélem az enyém kicsit különlegesebb lesz a többinél, de sztem mindenkinek hasonló vágyai vannak....:)

Íme az első próbálkozásom az inspirációs témában, ezek még csak szárnypróbálgatások. Egyenlőre ismerkedem a programmal amivel szépen megvalósíthatom az elképzeléseimet. Annyi jó képet találtam, igencsak nehéz volt válogatni. Remélem tetszeni fog és feldobja kicsit a napotokat ill. a heteteket :)





Még egy számot is belinkelnék ha nem baj, jelenleg ez az egyik nagy kedvencem. Lauren Conrad oldalán láttam meg mikor a Valentin napi számlistát állította össze, ha jól emlékszem. Engem azonnal le vett a lábamról :)





Mit szóltok, maradhat az  inspirációs bejegyzés?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése