2012. február 1., szerda

Essence szemfesték teszt...

Végre sikerült megcsinálnom a tesztet a Rossmannban vásárolt szemfestékekről. Sztem szép színeket sikerült összeválogatnom. igazából lett volna még egy-kettő amit szívesen megvettem volna, de visszafogtam magam és nem vettem többet :) Na de akkor a teszt, kezdjünk is neki... :)
Íme a mai bejegyzés főszereplői:
(szerencsére pont sikerül a képnek visszaadnia a színeket)


    24 Love me,                   22 block buster,               40 mauveit,mauve it

Először is, a csomagolása a szokásos kis műanyag felpattinthatós dobozka. Jól záródik, jól nyílik nincs vele semmi gond.  Én személy szerint jobban szeretem az ilyen mono szemfestékeket, mert sokszor nemtudom kihasználni az összes színt ha palettát veszek. A tesztelés után vegyesek az érzéseim a termékekkel kapcsolatban, de ezt majd a továbbiakban olvashatjátok hogy miért is:)

Akkor haladjunk is sorban, először is a 24 Love me árnyalat, ez egy elég jól pigmentált arany szín, nagyon csillogós. Elég erős színe van így én csak akkor fogom használni, ha bulizni megyek vagy vmi alkalmi eseményre.







Már régóta keresek egy jó krémszínű árnyalatot amit alap színként használhatok. Ezért is esett a választásom a 22 block buster színre. Azt hittem ezzel ki is pipálhatom ezt a problémámat, de tévedtem. Inkább a fehérhez közeli az árnyalat, az ecset nagyon nehezen akarta felvenni a színt. Mikor belenyúltam, hogy kipróbáljam elsőre még sikerült is, de utána mintha megkeményedett volna a felső réteg és egyszerűen szinte semmi szín nem volt az ecseten. Meg kellett kapirgálnom a tetejét hogy kitudjam próbálni :S
De majd láthatjátok a többi képen, hogy szinte nincs is színe. Egyáltalán nem vagyok megelégedve vele, nagyon megbántam hogy megvettem. Pedig a boltban még ki is próbáltam a tesztert és ott egészen más volt.






 Az utolsó pedig a 40 mauve it,mauve it matt lila árnyalat. A három közül nekem ez tetszik a legjobban. Szép sötét lila színe van, jól építhető (nem bírtam magammal és már készítettem is vele sminket).





És akkor lássuk milyen színűk is van felfestve. Az első képen alap nélkül láthatóak, a másodikon alappal.
A love me árnyalatnak nagyon szép fénye van, a középsőnek itt láthatjátok, hogy semmi színe nincs. Meg kapargattam a festék felszínét és így sikerül ennyi "életet" kicsikarni belőle. A lilának pedig felvitelkor kicsit sötétszürkés a színe, de nekem így is tetszik :) Egy biztos, jó ideig nem fogok essences szemfestéket venni.
 
Alap nélkül

Alappal

Nektek hogy tetszik? Megvan vkinek vmeik szín?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése