2012. január 30., hétfő

Filmajánló



Tudom tudom, már elég késő van egy ilyen bejegyzéshez, de igazából nem bírtam kivárni a holnapot (ill. hogy felkeljen a nap), úgyhogy úgy döntöttem, hogy még az éjszaka folyamán megosztom ezt veletek :)
Ma este  a  "A Little Bit of Heaven" c. filmet néztem meg (imdb-n 6.pontot kapott de aztkell mondjam ez nem is rossz arány).



Nem néztem végig a trailert csak kb ez első 10mp ig jutottam és le is szedtem. Azt hittem egy jó kis vígjáték lesz Kate Hudson módra, de nem egészen. Egy vicces romantikus drámát láthatunk.
Vegyes érzelmeket keltett bennem a film, ahogy elkezdtem nézni eléggé tetszett, aztán (elég hamar) jött a drámai fordulat... és kicsit elkedvetlenedtem, hogy ez mégse olyan jó film, nade tévedtem nagyon tetszett!!!:) A film mondanivalója véleményem szerint az, hogy soha nem késő változtatni az életünkön (és a hozzáállásunkon) és legyünk nyitottak a szerelemre, csak azért hogy ne sérüljünk nem kell lemondani róla, hisz ha a megfelelő személy jön azt úgy is érezzük... :)
Kedvcsinálóként pedig nézzétek meg a trailert :)


A Little Bit of Heaven

Van aki már látta? és azoknak hogy tetszett?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése