2012. január 28., szombat

Nails

Nagyon sokáig csak sima francia vagy átlátszó lakkozást csináltam magamnak. Úgy gondoltam túl erősek lennének nekem a színes lakok. De ugye az emberek változnak...ahogy én is:)
Az első körmös bejegyzésemmel nemigazán fogok nagy port kavarni és még csak színesnek sem mondanám. De mivel olyan szép téli időnk van és végre már hó is esett, így egy ezüst lakkozást készítettem pici arannyal és bordóval feldobva.
Ennél a bejegyzésnél leírom még lépésről lépésre, hogy nálam hogyan is zajlik a körömdekorálás, a többinél már hanyagolni fogom a bevezetőt:)

Először is előkészítem az eszközöket amiket használni fogok. Jelen esetben egy bőrfeltoló/kaparót, körömreszelőt, vitaminos körömápoló (Avon lemon fortifier), alapozó lakk (Avon athesive base coat), Essence Color&Go 82 rich-pretty, Essence Color&Go 67 make it golden valamint NYC minute quik dry 248 Manhattan árnyalata.

 
A bőrfeltoló/kaparó és a reszelő amiket használtam.

Bőrfeltolóval feltolom a körömágyra ránőtt vékony bőrréteget (csak akkor vágom le a feltolt bőrt ha nagyon sok és zavaró). Majd ha túl hosszú a körmöm akkor levágom, de inkább reszelni szoktam. Ha ezzel megvagyok felviszek egy réteg körömápolót és egy réteg alapozó lakkot. Nagyon fontosnak tartom az alapozó lakk használatát egyrészt azért mert, tartósabbá teszi a körömlakkot, másrészt, mert nem hadja elszíneződni a körmöket. Ami pl. egy erős sötét lakknál előfordulna.

Egy réteg alapozó és fedő lakk után.

Majd felvittem két rétegben az Essence 82-es árnyalatát, mivel nem találtam teljesen fedőképesnek egy réteg után. Kicsit sokat kellett várni a száradással, ami ha épp sietnénk vhová nem lenne túl jó. Majd a gyűrűs ujjamra jött két réteg az Essence 67-es árnyalatából. Miután ez is megszáradt tettem még pár pöttyöt a NYC 248 Manhattan lakkjából, egy pontozó ecset segítségével.(ami sajna lemaradt a képről)

Íme a végeredmény

Kinek hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése