2012. január 28., szombat

Rossmann vásárlás

Ugyebár a hét elejétől lehet a Rossmann üzleteiben akciósan megvásárolni az Essence egyes termékeit. Szerdán végre sikerült nekem is bekukkantani. Hát mit ne mondjak nem voltam elájulva a kínálattól, ami főleg annak tudható be, hogy a leleményes csajok már elkapkodták a jó dolgokat. Leginkább egy szemöldökcsipeszre fájt a fogam, de mondanom se kell, hogy egy darab nem volt belőle. A városunkban található összes üzletükben megnéztem és sajnos sehol nem találtam :( Ami a legszembetűnőbb volt, hogy egyáltalán nem ugyanazok a termékek voltak leárazva a boltokban. Sikerült azért beszereznem egy két dolgot.

A szerzemények:)
Mikor bementem, nem egyenesen a sminkcuccokhoz mentem hanem végigszaladtam a hajfestékes polcok előtt (szerencsémre:)), mivel így megláttam hogy a L'Oréal Sublime Musse hajfesték egy-két árnyalata le van árazva és szerencsére az általam használt 90-es valódi világos szőke is :) ami most 1850 Ft helyett 890 Ft-ba került :))

90-es árnyalat

És akkor következzenek az Essence termékek. Én is beszereztem az új kézkrémüket. A vanilia apple pie és a raspberry chocolate cookie-t. Mind a kettő 399 Ft-os áron volt. Már volt szerencsém kipróbálni mind a kettőt, az illatuk nagyon kellemes bár nekem az almás vaníliás jobban tetszik:) Nagyon hamar beszívódik a bőrbe és nem lesz ragadós a kezem utána. Viszont azt nem mondanám hogy hosszan hidratál, de ezért az árért szerintem abszolút megéri. Az első képen látható még caring lipblam (dreaming) ebből én ezt a barack árnyalatút választottam ez  299 Ft volt.

 A két kézkrém és egy ajakbalzsam.

Vettem még három szemfestéket és egy zselés szemhéjtushoz való ecsetet. 
Eyeshadow 72 block buster - egy matt világos
Eyeshadow 24 love me - egy csillámos világos arany árnyalat
Eyeshadow  40 mauve it, mauve it - egy matt lila árnyalat
mindhárom  termék 299 Ft-os darab áron volt, az ecset árára pontosan nem emlékszem 4 vagy 500 Ft volt.


Végül pedig a körömlakkok, color&go 60 fateful desire (349.-), color&go 82 rich &pretty (349.-) amit ITT már láthattatok, nail art twins 08 gabriella (299.-), nail art cracking 01 crack me!black (499). (tudom, hogy nagyon sokan már túl vannak a repedezős körömlakokon, de nekem csak most lett kedvem kipróbálni:)


Hamarosan jönnek a tesztek a szemfestékekről.


Nektek mit sikerült beszerezni az Essence leárazáson?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése