2012. május 8., kedd

Artist Hővédő spray- teszt

Már egy ideje vasalom a hajamat úgyhogy eléggé érett már, hogy beszerezzek egy hővédőt. Ment a vacilálás meg az utána olvasgatás, hogy melyik is legyen. Eldöntöttem, hogy Toni & Guy lesz a szerencsés, de épp nem volt a Müllerben mikor mentem :S Ezért elkezdtem nézegetni a polcon a többi márkát, Syoss-t egyáltalán nem akartam mert több negatív véleményt is olvastam róla, aztán láttam meg az Artist termékcsaládot. Gondoltam kap egy esélyt, mert még sehol nem olvastam róla.


A termék hivatalos neve ARTIST Hő-,UV- & Színvédő hajápoló spray festett hajra. Az ára olyan 1300ft körül volt, ha jól emlékszem, ennyi pénzért 200 ml kapunk.

A címkéjén a következőt olvashatjuk:
" Az Artist egy professzionális, otthoni felhasználásra szánt hajápoló sorozat. Hatékony receptúrák gondoskodnak a tökéletesen ápolt hajról - mindennap. Nemzetközi fodrász - szakértők által ajánlott professzionális hajápolás. Az Artist hővédő hajápoló terméke körkörös védelmet nyújt a hajszálak számára. Megóvja a hajszálakat a hőkezelés okozta károsodásokkal szemben a hajszárítás során, ezzel egyidejűleg hosszabb színtartósságot biztosít a festett hajnak. Hidratálja a hajszálakat és fényt kölcsönöz, javítja a fésülhetőséget. B5-provitaminnal és fehérjeépítő glycerinnel készült. 
Alkalmazás : permetezze a megmosott nedves hajra (hajhosszúságtól függően 10-20 permetnyi). Masszírozza be, majd fésülje át a hajat. Ne öblítse ki. Ezt követően formázza a haját a szokásos módon."



Nekem kicsit zavarosnak tűnt a leírás, sőt egy két betű a címkén ki is maradt, de a lényeg benne van.
Mikor meg vettem, ha jól emlékszem új jelzés volt az árnál kitéve, gondolom nem rég dobták piacra.
Ami miatt nekem megtetszett az a kellemes illata, az összes hővédőt végig szaglásztam (már amelyiket lehetett), tudom nyilván nem az illatától lesz jobb a termék, viszont nekem ez is számít. Nem tudnék olyat használni aminek az illatát nem tudom elviselni. A csomagolása egy műanyag pumpás flakon, aminek bordó színe van és nekem nem annyira tetszik :) Még szerencse, hogy ezek csak külsőségek és a belső a lényeg :D

Több mint egy hónapja használom. Nem csak hajvasaláskor, de szárításkor is beszoktam fújni a hajamat. A tövére sosem fújok, szerintem attól hamarabb zsírosodna, így viszont nem. Vasalásnál már csak a hajam végeire szoktam fújni. Régebben  kicsit durva tapintása volt a hajamnak, de ezen is segített. Egyáltalán nem nehezítette el a hajamat, semmi zsíros érzet, mondjuk ez lehet annak is köszönhető, hogy nem fújkáltam tele vele az egész hajamat és nem is tocsog a hővédőben :) Úgy veszem észre a hajvégeimnek mindenképp jót tett, puhább és selymesebb lett tőle.
Mindenképpen pozitív csalódás volt, de nem biztos, hogy újra vásárolnám. Az árát úgy gondolom megérte, de azért biztos ki fogok még próbálni párat. A Toni & Guy hővédőjét mindenképp és a fodrászom által használtat is, aminek még nem tudom a nevét, de nagyon megtetszett :)


Ti találkoztatok már ezzel a termékcsaláddal? Használjátok esetleg ezt a hővédőt?



2 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen,hogy ezt elmesélted,mert ezen gondolkozom ,hogy megvegyem e és így biztosan tudom,hogy megveszem kiprobálni !:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy hasznos volt, remélem neked is hasonló jó tapasztalataid lesznek :)

    VálaszTörlés