2012. szeptember 6., csütörtök

Nails - Új körmöcskék

Halihó mindenkinek, úgy döntöttem egyszerre teszem fel a legutóbbi és a jelenlegi körmömről a képeket. Nagyon rászoktam az utóbbi időben a gél lakkozásra, így már rutin szerű, hogy 3 hetente megjelenek a körmösömnél és ő varázsol új csodákat a kezemre :) Minden alkalommal megcsinálja a lábamra is, de oda általában csak egyszerű francia lakkozást kérek, mert nekem lábon az tetszik a legjobban. Kipróbáltam a színeset is, tetszett tetszett, de jobb a francia :)
A tovább után pedig képözön..


Ez az előző körmöm, majdnem az összes ujjamon baranckvirág szín van, a gyűrűsön pedig erősebb rózsaszín és épített rá nekem porcelán virágot. Sztem nagyon szépen megcsinálta, sajnos nem rögtön akkor fotóztam le mikor hazajöttem tőle hanem kb. egy hétre rá. A lábamra is ugyan ezt a színt tette és ott is kaptam egy szolidabb virágot a nagy lábujjamra.(arról nem találtam a képet).









Ezt a lakkozást pedig kedden csinálta nekem, a képeken jól kijön hogy milyen szép élénkek a színek. Sőt egyébként ez a rózsaszín ami majdnem az összes körmömön van ugyanaz a szín ami az előző képeken a gyűrűs ujjamon van. Csak így hogy nem takarja el semmi sokkal jobban kijön a színe, plusz jobb fényben készítettem a képeket :)










Nektek volt már gél lakkozásotok? Szeretitek az ilyen élénk színeket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése