2012. október 10., szerda

Nails - Francia

Ma egy körmös bejegyzést hoztam, sajnos vhogy sosem akkor fotózom le mikor hazajövök a körmöstől, nem értem mért halogatom napokig, nah mindegy :) Már vagy másfél hete voltam...Megint gél lakkozás csak most ugyebár francia, rég volt már ilyen a körmöm. Kicsit szokatlan plusz ugye így hosszabb a körmöm és hát nehezen tűröm, hozzászoktam a kicsihez :) direkt nem kértem rá semmilyen mintát mert ha már nagyon zavarni fog a hossza akkor szépen levágom és kifestem színes lakkal. Remélem nektek is annyira tetszik mint nekem. Még több kép a tovább mögött...










Nektek milyen színű most a körmötök ?


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, nekem is gél lakkozásom van. :)
    Arra vigyázz, h ha levágod úgy le fog pattogni nagy eséllyel sajnos. Sztem max lakkozd, ha unod, ne vágd, és ne reszeld.

    Jó a blogod! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, örülök h tetszik :) Már volt h levágtam a színesből is, mert nagyon zavar ha hosszú, meg félek h letörik mikor dolgozom, szóval a lényeg h eddig egyszer sem pattogott le, nagyon finoman éppen hogy meg is reszeltem és nekem bírta :) a körmösöm is csodálkozott h nem vált fel, Én meg nagyon örülök neki :) Neked most milyen színű ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyém most ilyen:
      http://kepfeltoltes.hu/121010/korom_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

      Sajnos nem a legjobb kép, mert telós.. :( Fehér csillámpor (kisebb-nagyobbak), és ahogy ráesik a fény, színjátszós. :)

      V.

      Törlés
    2. Ja, én voltam az első névtelen hozzászóló is. :)

      Törlés
    3. Gondoltam h te voltál :P Nagyon szép szerintem!!:)

      Törlés
    4. Köszi! :)))
      Amúgy én mostanában kitaláltam, hogy beszerzem a cuccokat, és inkább magamnak csinálom majd, mert nagyon nem éri meg anyagilag körmöshöz menni 3 hetente. :/

      Törlés