2012. július 20., péntek

Csomagom érkezett

Nemrégiben sikerült megcsinálnom a paypall-es accomat, így belevettem magam az internetes vásárlásba :)
Július első heteiben rendeltem pár dolgot és már nagyon vártam mikor érkeznek meg. Ezt a hetet pont a páromnál töltöttem, mikor apukámat felhívtam hogy mi újság otthon, mondta hogy érkezett két csomagom is. Rögtön nagyon izgatott lettem hogy vajon mik érkeztek meg :)

A csomag


Kinéztem magamnak az e-bay-en egy Hello Kitty-s ecsetkészletet, mert már sok helyen olvastam róla hogy elég jók. Aztán úgy döntöttem nincs mit vesztenem és megrendelem, vmint pár nyakláncot is leütöttem és a Sigmától is rendeltem. Ezek közül kedden megérkezett az ecsetkészlet, szerdán pedig a Sigma rendelés.

Az e-bayről júli. 2-án rendelten, tehát 15 nap alatt itt is volt a csomagom Hongkongból. Ami szerintem elég jó, főleg hogy én azt hittem jó ha augusztus elejére ideér :D
Nem írnék még túl részletesen az ecsetekről, majd kipróbálás után lesz külön post sok sok fotóval :)
A csomagolása ugyan nem volt bubis, de így sem esett semmi baja, celofán szerűség vagy minek hívják ezt volt rajta, valamint az összes ecset külön külön be volt csomagolva. Első tapintásra, mert ugye nem bírtam ki, hogy ne tapizzam össze őket, nagyon puhák :) 





A Sigmától csupán egy ecsetet rendeltem, mivel előtte rendeltem meg a fent látott ecsetkészletet :)
Volt egy ecset amit már nagyon nagyon szerettem volna és ez nem más mint az F80-as Flat Kabuki, így engedtem a csábításnak és megvettem. Tervben van még több ecset beszerzése is tőlük, de egyenlőre még gyűjtögetek. Júli. 11-én adtam le a rendelést és egy hét alatt ide is ért. Szépen bevolt csomagolva ahogy a képen is láthatjátok majd, volt bubi is plusz külön kis papír dobozban volt. Küldtek hozzá egy tájékoztatót az ecsetcsalád többi tagjáról és egy útmutatót arról mit tegyek mielőtt használatba venném :) Róla is lesz majd külön bejegyzés.



Nektek megvan vmeik ecset, ill rendeltetek már internetről?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése