2012. július 19., csütörtök

Filmajánló - A csodálatos pókember

Nemrégiben, egészen pontosan egy hete sikerült megnéznem A Csodálatos pókember című filmet. Konkrétan úgy ültem be a vetítésre, hogy egyálltalán nemérdekel és a legroszabbra számítottam.
Csalódtam...POZITÍVAN!!!:)

Íme a hivatalos plakát


Amennyire negatívan ültem be megnézni annyira pozitívan távoztam. Akarva és akaratlanul is az előző Pókemberhez hasonlítom, de csak a elején, nekem ez a változat sokkal jobban tetszett, főleg azért mert a kobold főellenség le lett cserélve a gyíkra. A pókembert alakító színész  Andrew Garfield nekem sokáig nem volt szimpatikus, elég bénuskának gondoltam, de a film egy harmadára sikerült megkedvelnem. A szerelmét  Emma Stone alakította, akinek nagyon jól állt a szőke haj szerintem, viszont a szinkronhangját egyáltalán nem találták el.  A gimi rosszfiúja aki piszkálgatta Peter Parkert nagyon ismerős volt, végül beugrott honnan,  a Secret Circle-ben játszott, ő volt Jake. ITT írtam már róla.
A story hasonló ami nem melepő, mint írtam egyedül a főellenséget cserélték le. Megvolt a klasszikus pókcsípés, nagybácsi elvesztése... Vannak benne szomorú és vicces jelenetek is.
Aki pókrajongó annak kötelező megnézni, de aki nem annak is tetszeni fog.
Az imdb-n 7.6 ponton áll jelenleg tőlem összességében kapnak 7.5-öt, kívéncsian várom mivel lepnek meg a második részében.

Hivatalos előzetes:


Ti láttátok már, ha igen hogy tetszett?

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Régen nagy Pókember fan voltam, A csodálatos Pókembert viszont még nem láttam... pont azért, mert ahogy te is írtad, elég negatívan állok hozzá, nem hiszem, hogy túl tudja szárnyalni az eredetit. De egyre több pozitív véleményt olvasok, úgyhogy lehet, hogy én is betérek megnézni. :)) (An)

    http://smileandsun.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Igen én is így gondoltam, de nekem az eredetiben a koboldos rész nem jött be, többekközött ezért is tetszik ez a változat jobban :)

    VálaszTörlés