2012. április 18., szerda

Csak a csoki

Végre végre, nekem is van! :) Már nagyon régóta vágyom a Zamian Csokis maszka és végre nemrég a magaménak tudhatok egyet, úgyanis ajándékba kaptam a páromtól. tudom hogy már rengetegen írtak róla, de azért én is beállok a sorba és most csinálok egy bemutató bejegyzést róla. A későbbiekben pedig majd egy másikat amiben a tapasztalataimat osztom meg veletek, hogy nekem hogyan is vállt be.


A tovább után rengeteg képet láthattok...

Borzasztóan örültem, hogy meglepett a párom ezzel a maszkkal, mert mint már írtam nagyon szerettem volna én is kipróbálni. Annyi jót olvastam róla, remélem az én arcomon is hatásos lesz. Szerencsére azért nem olyan problémás a bőröm mint a BB oldalán található embereké, de azért akad gondom vele.

Olyan 13 éves koromban jöttek elő a pattanások amikkel a mai napig küzdök sajnos, pedig már 23 vagyok és csak elő-elő jönnek, nagy bánatomra. Mikor még kicsi voltam a szülök azzal nyugtattok, hogy ez azért van mert serdülsz stb., aztán még mindig az volt a duma 17-18 éves koromban, hogy ez a kamaszkor majd elmúlik mire NAGY leszel :) Nah úgy érzem már elég nagy vagyok és ideje búcsúznom tőlük :)

Még márciusban kaptam a krémet, úgyhogy majd olyan május elején írok róla hogyan is teljesít.


Egy kis kartondobozban érkezett a drága, sok papír között h ne legyen baja.





A csomagolása nekem nagyon tetszik, szép fényes piros doboza van, amiben ott lapul a tubusban lévő maszk. Műanyag kupakos amit ha lecsavarunk látható, hogy még bontatlan, ugyanis van rajta egy kis zárófólia.

Féltem, hogy nem fog tetszeni a krém illata, mivel már szaglásztam más csokis krémeket és mindegyiknek eléggé irritáló szaga volt számomra, de ennek szerencsére nem, kimondottan tetszik az illata :).
Az állaga elég sűrű, de nagyon könnyen kenhető. Miután elkezdjük felvinni a bőrre elég hamar kezd megszáradni. Ahogy a csomagoláson látható kb. 10-20 percig kell fenn hagyni majd  lemosni. Szerencsére a lemosása is olyan egyszerű mint a felvitele.



Remélem lesz eredménye a használatának, 2-3 naponta szoktam felkenni esténként. Majd májusban jön a bejegyzést hogyan is teljesít.



Ti próbáltátok már, nektek bevált?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése