2012. április 19., csütörtök

Napi smink + Nails

Végre úgy érzem sikerült egy olyan sminket készítenem ami látszik is a képeken, sajnos nem annyira erőteljesen mint gondoltam de azért már jobb :) Ezért úgy gondoltam megmutatom nektek.
Plusz hoztam körmös képeket...


A sminket a Paris Memories 19-es palettájával készítettem, amit már ITT olvashattatok tesztet.
Nagyon szeretem a színeit sztem gyönyörűek, jelenleg ez lett a mindennapi sminkem  :)



Most egy ideig nem nagyon lesznek körmös bejegyzések sajnos, hacsak nem tesóm körmét festem ki és postolom :) Szóval a lényeg, hogy azért nem lesznek, mert ma megint csináltattam műkörmöt, ugyanis nagyon berepedezett a körmöm és ezért lepattogott a lakk :( Szeretném hogy egy kicsit helyrejöjjenek.
Nagyon egyszerűt csináltattam, nem szeretem a túlzsúfolt, túldíszített körmöket. Ezért egy sima francia zseléset kértem :)





Remélem tetszett a bejegyzés és hogy nem árasztottalak el titeket túl sok képpel :)




Nektek hogy tetszett? Másnak is van hasonló problémája a körmével?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése